class-4-therapeutic-laser-cube-3-medicalTERAPIE VYSOKOVÝKONNÝM LASEREM

přístroj- nyní nově i v Jindřichově Hradci

– nejvýkonnější neinvazivní laser pro rehabilitační užití v ČR

– aplikace až 4 vlnových délek zároveň v 15 různých kombinacích dle diagnozy a obtíží pacienta

– výběr dávky a kombinace vhodných vlnových délek je individuálně nastavena dle lokality aplikace, somatotypu a fototypu jedince

– díky maximálnímu výkonu až 20W (průměrně 15W) působení do hloubky až 18cm

– možnost užití kratších délek aplikací než u klasického laseru, potřeba menšího počtu aplikací

Infračervené vlnové délky mají specifické účinky. Záření o vlnové délce 800 nm má především intenzivní protiotokové a protizánětlivé účinky, pulzní záření o vlnové délce 905 nm přináší hlavně protibolestivé (analgetické) účinky. Záření o vlnové délce 970nm má pozitivní vliv na vytváření teplotního gradientu, vytváří hluboko v tkáních teplo, čímž stimuluje lokální mikro-oběh. Červené záření o vlnové délce 660nm působí v povrchových vrstvách kůže a má pozitivní vliv na hojení ran, kvalitu jizev, regeneraci tkání i inhibici růstu bakterií a virů (vliv desinfekční). Z těchto vlastností rezultují i celkové léčebné účinky a indikace vysokovýkonného laseru. Jde především o stavy, kde je žádoucí potlačit bolest, otok a zánět a zlepšit regeneraci tkání. Vysokovýkonný laser urychluje hojení a umožňuje rychlejší návrat do normálního života.

Laserem je možné ošetřovat pacienty s kardiostimulátorem, kochleárními aparáty, po náhradách kloubů (TEP) i s kovy po operacích zlomenin. Terapie vysokovýkonným laserem není dovolena na krk z přední části (štítná žláza), u pacientů s onkologickým onemocněním, u pacientů užívajících lék Warfarin (na ředění krve), oblast břicha a bederní páteře u těhotných.

Obvyklými terapeutickými indikacemi jsou:

• podvrtnutí kotníků, kolenních kloubů
  • malé ruptury rotátorové manžety ramenních kloubů či částečná poranění vazů hlezna nebo kolena
  • bolestivá svalová natažení, prudká a nekontrolovaná protažení, prasknutí části svalových vláken
  • otoky – poúrazové, pooperační …
  • stavy po zhmoždění měkkých tkání
  • bolestivé trigger pointy (spoušťové body)
  • úponové bolesti z přetížení – tenisový nebo golfový loket
  • patní ostruha
  • tendinopatie Achillovy šlachy
  • bolesti zad – díky vysokému výkonu a možnosti ošetřit i hluboko uložené tkáně léčebný efekt i u kořenových dráždění
  • artrózy – degenerativní poškození a následné bolesti kloubů
  • artritidy – revmatická poškození kloubů
  • jizvy (pooperační, poúrazové), stavy po vyjmutí stehů
  • Dupuytrenovy kontraktury
  • karpální tunel a jiné útlaky nervů v počátečních stádiích
  • popáleniny
  • vředy, afty
  • zrychlení léčby pásového oparu
  • diabetická noha, chronické kožní defekty

Ošetření vysokovýkonným laserem není hrazeno zdravotní pojišťovnou.

Cena : 30,- Kč /1 minutu aplikace (obvyklá délka aplikace 3 – 8 minut)

Souhlas s aplikací laseru.doc

Souhlas s aplikací laseru.pdf